راز ماندگاری هر شرکت و یا سازمان در حفظ مشتریان آن سازمان می باشد .
باشگاه مشتریان با رعایت ت های درست در استقرار و اجرا می تواند ضامن حفظ مشتریان سازمان باشد.
ما می توانیم از باشگاه مشتریان به عنوان ابزار قدرتمند تعاملی بین سازمان و مشتریان استفاده نمائیم. ما می توانیم در باشگاه مشتریان اطلاعاتی را در اختیار مشتری قرار دهیم که برای او جذاب است و می تواند مشتری را مجاب کند که به دفعات به پانل خود مراجعه نماید .
ما می توانیم با ایجاد راهکار های ساده مشتری را مجاب کنیم که به دفعات به کنترل پانل خود در باشگاه مشتریان مراجعه نماید .
مواردی که می تواند باعث جذب مشتری شود شامل :
1.امکان معرفی کردن مشتری و دریافت امتیاز و اعلام تغییر امتیاز از طریق سامانه های پیامکی و یا نوتیفیکیشن موبایل
2. امکان شرکت در نظرسنجی های مختلف و دریافت امتیاز و اطلاع رسانی از روش های مختلف به مشتری
3. امکان نمایش سوابق خرید بر اساس فرمول های تعیین شده در نرم افزار crm
4. امکان درخواست جدید و یا ثبت سفارش
5. امکان درج تیکت و ارسال این تیکت به نرم افزار crm و در نهایت تعیین وضعیت تیکت در کنترل پانل مشتری
6. امکان رتبه بندی مشتریان و نمایش این رتبه بندی در کنترل پانل هر مشتری
7. امکان اطلاع رسانی های منظم برای هر مشتری به ازای هر تغییر در رتبه بندی در باشگاه مشتریان
8. امکان تخصیص ستاره به هر مشتری بر اساس حجم خرید و یا نوع خرید هر مشتری .لازم به ذکر است که ستاره دار کردن مشتری یک فرآیند مستقل از امتیاز برای هر مشتری می باشد.
9. امکان برگزاری جشنواره های فروش و ایجاد شرایط خاص برای مشتریان عضو باشگاه
10.استفاده از تعداد ستاره و یا میزان امتیاز مشتری در هر جشنواره و یا فروش ویژه
با نرم افزار crm طلوع بیشتر آشنا شویدادغام نرم افزار CRM و نرم افزارهای مالی چه فوایدی دارد؟
ارتباط ربات تلگرام با نرم افزار crm
زیر سیستم آلارم دهی در نرم افزارCRM
مشتری ,مشتریان ,امکان ,های ,باشگاه ,امتیاز ,و یا ,باشگاه مشتریان ,هر مشتری ,رتبه بندی ,می توانیم
درباره این سایت